Laborationsrapport!

Har suttit sen klockan sen halv tolv och skrivit laborationsrapport. Har bara diskussionen kvar nu, så snart klar! Det är sista grejen kvar att lämna in på kursen, sen bara tentan kvar. Det känns som att jag har väldigt bra koll på allt. Nästan för bra koll, men stressen lär väl komma nästa vecka, hahahah. På något sett längtar jaqg till torsdag och tentan, eller egentligen är det till efter tentan jag längtar till. För efter tentan är jag ledig från både jobb och skolan i fyra dagar, fatta fyra dagar utan att behöva tänka på något. Jag kan inte plugga på något då jag inte börjat ny kurs, så blir bara att ta det lugnt. Ska åka hem till Lomma/Lund och fira påsk hade jag tänkt, ser framemot det. Konstaterade att jag nog inte träffat mamma och pappa på över 1 och en halv måndag. Börjar känna av saknaden nu!
 
Jag måste berätta om igår! Jag och Pauline hade girlsnight med hemmagjord pizza och snacks, samt hade vi mini-spa och fixa naglarna, ansiktsmask och handpeeling. Så himla skönt och trevligt. Man får ju passa på när pojkvännerna är och gör annat!
 
Nu åter till laborationsrapporten, och ikväll ska jag träffa Sandra!
 
Vi var vackra i våra ansiktsmasker!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka skönheter :-D

Svar: Viss är vi! :-)
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-03-23 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0