My beloved HTC sensation

Asså jag älskar min telefon! Trots att den har varit lite knäpp den senaste veckorna och inte kunnat vara igång utan laddare, så är den bäst. För några veckor sen så har den stängt av sig så fort man gjort något med den.Jag beslöt mig, med hjälp av pappa, att testa att köpa ett nytt batteri för cirka 100 kr och se om de hjälpte.
 
Idag fick jag hem batteriet och nu fungerar den hur bra som helst! Jag har smsat och pratat i telefon, samt varit inne jättemycket på internet och spel för att se om batteriet håller. Guess what?! Fortfarande mer än tre fjärdedelar batteriet kvar och den har inte stängt av sig en enda gång! Kan man bli lyckligare?
 
Och det blir bättre.... Min vibration slutade typ att fungera för över ett halvår sen och idag var den tillbaka igen! Jag är så glad!
 
Ibland är de enkal lösningarna de bästa lösningarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0