Klass 2-varning i Kristianstad

I natt vakna jag av att det blåste som in i bomben. Jag lyckades somna om, men i morse när jag vaknat visa det sig att de är klass 2-varning. Alltså blåser det någonstans mellan 21 m/s och 25 m/s! 
 
Lite läskigt är det faktiskt. Det låter både i fläkten i köket och balkongen. Vi får hoppas att balkongen håller, så mycket som den smäller ibland börjar man fundera! Det blir iaf att kära försiktigt till skolan!
 
Innan skolan ska jag inte glömma att skicka en av böckerna som jag la ut på blocket. Har faktikt sålt 4 av 5 böcker nu!  På bara 2 dagar hade fyra personer hört av sig och alla ville ha olika böcker! Det gick smidigare än jag trodde.
 
Nu blir det frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0