Sommaren är över!

Vet ni vad som slog mig precis? Idag är sista lediga vardagen för denna sommaren, detta sommarlovet. Dessutom kanske detta sista sommarlovet jag har resten av mitt liv, om jag slipper läsa vidare vill säga. En del av mig hoppas såklart att nästa höst har jag någon form av jobb, men en del av mig gillar verkligen att studera. Bortsett från alla tentor, inlämningar, seminarier och examinationer så är det faktiskt skönt att plugga. Det är rätt sällan jag går i skolan mer än fram till lunch, och jag börjar i princip aldrig tidigare än klockan nio. Så jag ber om ursäkt för alla aggressioner ni har fått och kommer från om mitt pluggande, men jag antar att de hör till.
 
Hur som helst ser jag faktiskt framemot måndag, skolstarten. Det är då jag får reda på om jag ska läsa tio veckor i vinter själv, eller om jag får sällskap. Jag fixade med alla papper och block inför måndag idag. Jag kan med glädje meddela att det fortfarande känns som jag är helt rätt, i rätt stad, läser rätt program och går på rätt högskola!
Vi får se hur det känns på måndag, då jag är den enda kvar från antagningen hösten 2011 på biologiprogrammet inriktning cellbiologi.
 
Bjuder på en bild på min fina familj från min systers bröllop! 
http://www.oafoto.se/
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg familj ;) Kör hårt och jag är övertygad om att det kommer att gå lika bra som det har gjort hittills.

Kram

Svar: Mega snygg familj! Vi får hoppas de går lika bra :)
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-09-01 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0