En torsdag!

Idag har jag gått i skolan 08.30-17.00 och imorgon blir det lika så. Vi har nämligen campusträff med miljökemin så vi håller på att laborerar på vatten som vi själv har fått ta. Jag har tagit från en å vid ett område som heter Österång, inte så långt ifrån där jag bor. Hittills går allt super och är roligt så tiden går i alla fall hyfsat fort!
 
Förövrigt så har Coop konsum cirka 100 meter från mig premiäröppning idag. Sen i våras har de nämligen renoveratt och byggt ut buktiken. Den har verkligen blivit fin! De har såna självkassor där man skannar varorna själv, mycket fint både utvändigt och invändigt och priserna är bra. Ett annat plus är att de har nya öppettider nu, alla dagar 7-22! Idag var det dock väldigt mycket folk, och fick nog stå i kö i 20-30 min. I framtiden tror jag dock inte att jag kommer behöva stå i kö så länge!
 
Nu ska jag gå och dö lite i soffan!
 
 
Nya coop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0