Min födelsedag!

Jag är tvungen att berätta om gårdagen, min 20årsdag! Dagen började med att Joakim ringde mig och sa grattis. Mamma hade lagt upp fina bilden på min silverflaggstång och skrivit att de flagga för mig i Lomma. Sen blev det föreläsning i tre timmar, kursen är mycket mer instressant nu än vad den var innan! Så allt känns fortfarande bra!
Åter till födelsedagen... Efter skolan cyklade jag till Pauline och vi plugga lite. När vi pluggat klart stack vi till stan och mötte upp Sandra och Rebecca. Vi tog en födelsedagsfika och prata om allt som vi gjort i sommar när vi inte träffat varandra. På lördag ska jag dessutom ha tjejkväll för tjejkompisarna i Kristianstad. Ser framemot det som in i bomben. Allt lika trevligt!?

Pauline och hennes pojkvän Johan sa att de inte tillät mig äta kvällsmat själv på min födelsedag, så de bjöd mig på middag på kvällen. Så klart drack vi vin till som jag hade köpt SJÄLV (!!!!!!!!) på systemet! Köpte även lite cider till lördag när jag ändå var på systemet.
 
Kvällen avslutades med en film, innan jag tog min cykel (som jag har varit hos cykelhandlaren och fixat, går som smör nu) och cyklade hem i fina Kristianstad.
 
Hade en super födelsedag och jag vill tacka alla för fina gratulationer! Det var ni som gjorde min födelsedag så bra som den var!
 
 


Nöjd tjej dagen efter, fortfarande liggandes i sängen då hon är ledig idag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack själv tjejen! Jag är glad att jag fick dela din dag med dig, det var hur mysigt som helst! <3

Svar: Vad hade jag gjort utan dig?! <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2012-09-13 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0