Mot sydvästra skåne!

Insåg precis att det var ett tag sen jag skrev här på bloggen. Har varit fullrulle med skolan och många långa dagar.
 
Om jag ska snabbt uppdatera er om vad som har hänt så är det följande:
- Diskmaskin är installerad och används för fullt!
- I lördags var jag på fest hos en som heter Isabella och det var awesome.
- Joakim jobbar på alfa laval och har sökt in till kurser på komvux till hösten så han kan läsa upp några av sina betyg (om han inte har jobb så länge på alfa laval). Han är duktig!
- Jag har tenta fredag nästa vecka!
- Jag och Dessan har träffats antingen onsdagar eller fredagar och sätt Grey's anatomy och ätit marängswiss! Fin tradition tycker jag!
- Palle och Johan var här igår och åt hemagjord räksoppa och drack vitt vin! Det var supergott!
 
Förövrig så åker jag och Joakim till syfvästra skåne om typ 30 min. Ikväll är vi hos Jockes pappa och fre, lör och sön när Jocke jobbar natt kommer jag att vara i Lomma, eventuellt måndag oxå! Är ledig från jobb denna helgen! Så alla som vill träffa mig i helgen slå gärna en pling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0