Home Sweet Home!

Nu är jag hemma i Kristianstad efter ett mysigt julfirande i sydvästra skåne. Har ätit så mycket de senaste dagarna så jag tror inte jag kommer behöva äta på en vecka!
 
Jag har varit hemma cirka 2 timmar och de timmarna har gått ut på att packa upp alla kläder från Gran Canaria, julklappar, shopping-fynd och massa där till... Fick möblera om lite i skåp och lådor för at få plats med allt. Kommer bli intressant när Joakim kommer hem på lördag hur alla hans julklappar och säker ska få plats!
Det är dock skönt att packa upp direkt och sedan kunna ligga i sängen och se en fin ostökig lägenhet. Framförallt är det skönt att vakna i en sådan.
 
Nu blir det hopp i sängen för att imorn ska jag och Johanna sätta ihop våra två projektarbeten och sedan ta ledigt från skolan resten av året!
 
Några av julklapparna jag fick. Hade nog varit en snäll flicka detta året (med)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0