Rutinerna är åter tillbaka!

Det är vecka två och redan nu är alla rutiner tillbaka. Skolan är i full gång och badet lika så. Jobbade första söndagen igår. Visst är det skönt att ha lite rutin i vardagen men jag trodde inte det skulle gå så snabbt, men allt känns verkligen som vanligt igen.
 
Helgen gav många skratt. Jag hade några tjejkompisar hos mig för att fira min födelsedag som är nu på torsdag. Jag kan inte förstå att jag fyller år om bara några dagar! Känns som jag har någon form av 20års-kris. I ena sekunder tänker jag att jag bara blir 21 år och i andra blir jag helt nervös över att jag måste börja jobba och allt inom ett år. Jag antar att det är bättre att inte fundera och försöka se hur framtiden blir. 
 
Egentligen skulle detta inte handla om någon kris, utan om hur bra helgen var! Totalt var vi 10 tjejer som var hemma hos mig och åt tårta innan vi begav oss ut till bånken! Jag får passa på att tacka för en kanonkväll och för alla fina presenter och blommor!
 
 
Tjejerna i helgen! (f.h. Martina, Jah, Amanda, Dessan, Sandra, Isabelle, Patricia, Rebecca och Clara bakom kameran)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0