Day two of school!

Jag kan inte hjälpa att jag skrattar åt alla nya studenter när de ska parkera! Det är såhär att när man kör och parkerar vid skolan kommer först en parkering, och mittemot den finns en grusplan som man också kan parkera på. Nu de första dagarna har de varit sånt kaos, för folk köar och grejer för att kunna parkera sina bilar. De alla nya och vissa gamla studenter inte vet är att om de fortsätter köra 150 meter förbi första parkeringen så har skolan en till parkering! Dessa två dagarna när jag parkerat på den andra parkeringen så har där stått 5-8 bilar parkerade där och varit hur fullt som helst på den första. Fast jag klagar inte, jag får ett gott skratt och alltid bra parkering.
 
Åter till rubriken... Idag var det andra dagen på högskola för denna terminen. Jag var schemalagd till 9.00-17-00, men laborationen blev klar tidigare så fick sluta 12.30! Så efter jag suttit i den fina solen och ätit lunch beslöt jag mig för att ta mig till gymmet och träna lite. 
 
Så nu sitter jag helt slut i soffan efter att ha tränat i 1,5 timmar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0