En månad senare!

 
 
Jag vet, jag är kass.... Men det har varit full rulle de senaste veckorna, och jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn. I alla fall inte för att göra något annat än plugga. I månadags denna veckan hade jag redovisning av ett projektarbete inom Enzyme-Linked ImmunoSorbent Assay, mer information än så tror jag inte ni vill veta och ni kommer inte få veta mer i heller. Sedan idag hade jag tenta i cell- och molekylärbiologisk fördjupning. Jag har aldrig någonsin skrivit så mycket på en tenta, dessutom höll jag på i nästan 6 och en halv timme. Anledningen till att jag höll på så länge var inte för att jag inte kunde svara på frågorna, utan för att de var låååååånga frågor, och alla frågor var "beskriv utförligt och i detalj". Jag skrev helt enkelt allt jag kunde komma på.
 
Det senaste veckor har det faktiskt skett en del roliga grejer. Bland annat har jag och Dessan haft disneyklubb som vanligt, jag har varit på halloweenfest hos Mimmie och jag tror de flesta helgerna har jag minst varit ute en gång. Sedan har jag såklart jobbat på badet varje söndag. Tyvärr orkar jag inte skriva mer nu, då jag har kramp i handen.
 
Ikväll blir det inget party för min del, eller jo.... Det blir party med en godispåse och en film!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0