"Efter regn kommer solsken"

Just nu känns det som om att citatet "Efter regn kommer solsken" stämmer överens med mitt liv. Ibland måste man helt enkelt gå ner i botten för att sedan kunna resa sig och gå mot toppen. Det känns verkligen som att allt håller på att lösa sig och känslan av att älska livet är påväg tillbaka.
 
De kommande dagarna är det så mycket roliga grejer som kommer ske! Speciellt på måndag! På måndag gäller det. Går måndagen som jag vill så tror jag inte livet kan bli mycket bättre. Ni alla får hålla en tumme för att de ska gå bra. Kommer mer detaljerad information om vad som sker då, dock en annan dag. Hoppas hoppas hoppas!
 
Idag har jag dessutom varit lite av en hjälte. På ett höger eller vänster hade en fågelunge flygit in i trappuppgången. Jag fånga in den i en handduk, la den vid en buske så ingen kunde se den. Dessutom hämta jag vatten till den och den var nog minst sagt törstig. Efter att jag suttit med den en stund så verka den piggna till lite så nu får naturen ha sin gång. Hoppas den klara sig !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0