Botaniska trädgården i Lund

Idag var jag och de andra som läser systematisk botanik på studiebesök i botaniska trädgården i Lund. För de har jag aldrig någonsin varit på gymnasiet eller grundskolan...... Aja, antar att de är smällar man får ta. Det var faktiskt ganska trevligt och det fanns i alla fall många växter att kolla på.
 
Efter studiebesöket passade jag på att fika med Clara, nu när jag ändå var nere i sydvästra skåne. Därefter blev det att ta tåget hem mot Kristianstad och nu sitter jag och precis har pluggat klart för dagen. Mitt huvud är helt slut.... I morgon är det min nästsista sak i skolan innan det blir sommarlov. En sista redovisning och sen bara tentan kvar. Jag kan inte fatta hur snabbt tiden går ibland! Men jag skojar inte när jag säger att sommarlovet är välbehövt nu.
 
Sakta men säkert räknar jag ner... I can do it!
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Of course, you can do it! <3

Svar: Snart är det över och då kommer jag till er mammi! <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-05-30 @ 08:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0