Helgens alla äventyr!

I helgen har det varit full fart. I och med att jag jobba eftermiddag denna veckan som varit så var jag ledig i fredags (jobbar tio timmar på fredagar de veckor jag jobbar förmiddag). Så i fredags tog jag och packa ihop lite smått och gott och åkte till Clara i Lund. Först blev det en tur i stan med Clara och Amanda, sen mot fest hos Martin.
 
Lördagen var inte mycket sämre. Då började vi dagen med att ligga i solen och senare mot Lomma för att hälsa på lillebror och bada i havet. Hela 21 grader i vattnet!

Efter att ha lånat mina föräldras cabbe (bugar och tackar för det) så åkte jag, Amanda och Clara till Amelie som hade grillkväll. Nästan samma gäng som träffades på fredagen träffades alltså på lördagen ännu en gång!
 
Idag söndag sa jag hejdå till Clara, Amanda och Lund för denna gång. Full fart var det, men ack så skoj!
 
Grillning i går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0