Böcker till salu!

Jag har bestämt mig för att sälja några av kursböckerna jag haft. De som jag tyckte var intressanta och som jag tycker att jag kanske kommer använda i framtiden behållar jag, men de andra får vi se om någon annan hellre vill ha. Jag la ut annons på blocket och säljtorget på bokus.com, samt att jag har gjort flygblad som jag ska sätta upp i skolan. Insåg att de var bättre att jag säljer dem och får in lite pengar än att de bara samlar damm i hyllan. Är någon av er sugen, så får ni höra av er!
 
Här har ni dem på bild!
 

Bortsätt från att jag skrivit annonser har det inte hänt så mycket sen jag skrev senast. Igår blev det jobba på badet och sen till Dessan för att se film. Gillar skarpt att vi träffas ungefär en gång i veckan. Hoppas verkligen vi ser till att hålla i det.
 
Jag måste berätta hur irriterad jag är på att jag inte har fått tillbaka någon av våra två tentor. Det är 2,5 veckor sen jag skrev hemtentan och 1,5 veckor sen jag skrev salstentan. Jag vet inte om jag är bortskämd, då vi max väntat en vecka på alla andra kursen. Ikväll blir det gymmet med Pauline för att få bort mina aggressioner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0