Allt rullar på!

Nu rullar allt på som vanligt. Ny termin har startat och ny kurs. Just nu läser jag humanfysologi och anatomi. Det finns inte ord som kan beskriva hur skönt det är att ha en kursbok på svenska! Jag är så himla glad och det är så lätt att förstå. Man behöver inte stanna upp efter varje ord eller googla upp vad orden betyder, i alla fall inte lika ofta!
 
Förövrigt så har det hänt en del. I lördags var det fest för att fira att höstterminen slutat och tentorna var gjorde. Verkligen trevligt att se alla människor från olika kurser kan träffas och fira. Sällan allas scheman funkar för att göra något sånt. I söndags var det badet som gällde och det fungera bra.
 
I måndags så hjälpte jag och Joakim till när Ellen och Daniel skulle flytta och igår var det fix med tvätta och städa. Tiden bara rullar på som aldrig förr. Ibland tycker jag att den kunde gå lite långsammare !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0