All done!

Nu är sista tentan för denna perioden. Det har varit två jobbiga veckor, men nu är det bara att vänta på resultaten på hemtentan i miljökemi och salstentan i analytiska som jag skrev idag. Tentan idag kändes bra, var inte så svår som jag trodde den skulle vara. Vi får hoppas att den var lätt för att jag pluggat så ordentligt och bra, samt svarat rätt på frågorna. Allt annat är i alla fall godkänt för de två kurserna, så ni får en tumme för mig de kommande veckorna när tentorna är under rättning. I vilket fall som helst så är jag stolt att jag klarat mig igenom dessa veckorna och allt har gått så bra som de gått.  Nu får vi bara hoppas!
 
För att fira detta så håller jag nu på att göra smeten för dulche de leche glass som jag antingen kommer äta ikväll eller imorn. Annars idag ska jag nog sticka iväg och träna lite! För ikväll händer inte så mycket, då Jocke jobbar och många skriver tenta imorn. Men imorn när de skrivit tenta så blir det ett riktigt firande! Ska bli kul att träffa alla och fira tsm, då våra scheman inte alltid passar. Tyvärr blir det så när man inte läser samma ämnen, men det finns mycket positivt med det oxå. Tänk så mycket man kan lära varandra :)
 
Nu blir det åter till fixandet med glassmeten, eventuellt kanske det kommer en bild senare!
 
Stolt tjej!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att det kändes bra på tentan. Jag höll tummarna. Smakade glassen bra? Du får lägga upp receptet.
Kramar från mamma

Svar: Tack så mycket mamma! :)
kristinaskristianstad.blogg.se

2013-01-19 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0