Tentamen i humanfysiologi och anatomi, check!

Nu är den gjord, tentan i humanfysiologi och anatomi. I veckan när jag plugga har det känt som om att jag aldrig någonsin skulle kunna få in så mycket fakta i mitt lilla huvud. Trots detta gick det över mina förväntningar idag. Vi får hoppas att det gick bra, även om det kändes okej så vet man ju aldrig.... Jag har nog aldrig varit med om att man ska ha pluggat in så mycket på en kurs som bara är på fem veckor, men  håller alla som läser detta en tumme och jag en tumme så blir det säkert bra. 
 
Nästan direkt efter tentan var det till lägenheten och packa för att sedan ta tåget till Lund. Denna helgen som kommer nu är en sån helg med födelsedagsfirande åt höger och vänster. Redan imorn kväll blir det att ta tåget tillbaka till Kristianstad för att sen på söndag jobba på badet som vanligt. Ska försöka få tag på Dessan och se om hon kan ses på söndag efter jobb. Vi måste ju börja pricka av vår disneyklassiker-lista, var ett tag sen nu. Jag tror att detta kommer bli en kanon helg, massa glädje och bara skita i alla tankar som har med skola att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0