Nicolina på besök!

Igår kom Nico hit till k-town, och hon ska vara här tills imorn! Ni fattar inte hur mycket jag har sett framemot denna helgen, var över en månad sen vi boka in den! En hel helg med min barndomskompis som jag känt sen jag var dryga två år gammal. Äntligen så lyckades hon och jag få ihop våra scheman och kunna träffas en hel helg, helt underbart. Igår gjorde vi lite mysiga drinkar och mat, samt satt och snackade från start tills vi somnade vi dryga halv två. Vi hade verkligen mycket att ta igen!
 
Idag började dagen med scones och god frukost och sen står det shopping på schemat och senare ikväll ska vi till Ellen och Daniel som har inflyttningsfest. Himla bra helg detta blev. Får se om jag kanske kan ladda upp någon bild från helgens alla äventyr senare idag, har inte blivit så mycket bilder än.
 
Istället för bild på Nicolina, så får ni en bild på hur älgskelettet blev när vi var färdiga i torsdags! Ändå coolt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0