Hemmagjord potatismos och massa plugg på G!

Igår gjorde jag hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos. Det var faktiskt första gången jag lyckades göra hemmagjord potatismos som var god och precis så som potatismos ska vara. Jag är sjukt stolt! Joakim sa att det var nog den godaste potatismosen han ätit och att köttbullarna nästan var lika goda som hans mormor. Får man den kommentaren tror jag att man ska vara mer än nöjd!
 
Förövrigt är det tenta-plugg på gång nu (igen). På fredag smäller det och det är humanfysiologi och anatomi för dem som inte hängt med ordentligt. Idag hade vi dock redovisning, och den blev lyckad, samt att vi fick tillbaka våra laborationsrapporter och båda två var godkände. Den ena hade inte en enda kommentar eller tillägg (?!?!) och den andra hade bara två ord som skulle bytas ut till bättre synonymer.
 
Nu blir det göra mat och ha lite kvällsmys, slutade faktiskt precis att plugga för dagen så förtjänar det!
 
Mina awesom köttbullar och min awesome potatismos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0