12 December

Ni känner mig väl, och jag är inte alltid så bra på att skriva! Jag försöker så gott jag kan, och det är huvudsaken.
 
Den senaste tiden har det skett mycket, framförallt på Johans flyttplaner. Han har både fått sin egna lägenhet såld, och igår fick han reda på de som sålde den han ville ha godkänner hans bud? Sjukt roligt för honom!
 
Jag älskar att jag har mer att berätta om hans liv än mitt egna. Men det händer faktiskt inte så mycket på min front, jag har mest självstudier i skolan och allt rullar på som det ska! 
Detkanske är tur jag inte skriver allt för ofta, eller så borde jag kanske skriva oftare så jag kommer ihåg vad jag gjort.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0