Semester!

I torsdags förra veckan hade jag min sista arbetsdag på absolut för denna gången! Allt har gått kanon och även om de har varit roligt att jobba där är det skönt att få lite ledigt!
 
Jag började min semester med att åka till familjen i Lomma och ha en helg full med äventyr. Lördagen var det ut i skogen och plocka kantareller som gällde, och även om vi inte hitta så många (har nog varit lite för torrt väder) så var det mysigt med picknick och trevligt sällskap. 
 
Igår söndag var det Danmark som stod på schemat. Vi tog bilen över för att gå på de nya akvariet Den Blå Planeten. Rekomenderar verkligen alla atta åka dit, riktigt häftig upplevelese!
 
Nu blir det att fixa mig innan jag ska till stan och träffa Sandra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0