1 Augusti 2013

Jag kan inte fatta det, idag blev det den 1 augusti. Det känns som de var igår det var juni månad, och nu är det augusti. Idag är det 1 månad och en dag till skolan börjar igen. Det känns lite skumt. I ena sekunden funderar jag på vad jag gjort hela sommaren och in andra inser jag att jag gjort hur mycket som helst.
 
Jag ser dock framemot att vara ledig från jobb de tre veckorna innan skolan börjar. Egentligen skulle jag ju bara jobba 6 veckor av sommaren och ledig 6 veckor. 6 veckors jobb blev 9 veckors jobb och 6 veckors ledighet blev 3 veckor ledighet. Ja, vad ska jag säga? Jag ångrar inte att jag hoppa in på jobb 3 veckor extra, men alla vill väl vara lediga på sommaren. Dessutom hoppa jag in på jobb 3 veckor det i pricip bara regna, så missa nog inte så mycket. Sen tycker jag verkligen om att jobba på Absolut och har kul 99% av all tid på arbetsplatsen!
 
En och en halv vecka till, sen blir det semester...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0