Riktigt seg tjej!

Det var länge sen jag vakna upp nästan alla dagar i veckan och det första jag tänke var "Idag är det bara måndag osv." Varje dag denna veckan har jag gått i skolan till minst 14.00 och igår var hjärnan som smör på föreläsningen vi hade på eftermiddagen. Man kan ju hoppas att helgen kommer gå lika långsamt som veckodagarna, men lär inte blir så!
 
I torsdags var jag på tjejkväll och middag hos Bella. Tänk er fem sociala tjejer som inte lyckats träffas på flera månader för att scheman inte gått ihop. Det blev konstant pladdrande och skratt i drygt 5,5 timmar! Stort tack till värdinnan som lyckades arrangera det! Jag hoppas verkligen vi kommer få ihop något likanden inom kort!
 
Nu ska jag dö i soffan resten av eftermiddagen och kvällen!
 
Bild från tjejkvällen. Jag, Tove, Bella, Patricia och Pauline är den som tar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0