Ibland har man mycket att göra!

Så har det verkligen varit de senaste veckorna! Jag har gått i skolan till minst två varje dag hittills på nya kursen, zoologi. Sen när jag kommit hem har jag tränat eller gjort något annat. Tyvärr inte hunnit skriva här på några dagar nu. Får hoppas att jag lyckas bättre nu och får lite mer tid. Lärarna vi har nu har lagt schemat så vi har mycket att göra i tre veckor, sen två veckorna innan tentan har vi typ inget i skolan alls, får hoppas att de upplägget är bra! 
 
Annars är allt bra med mig, är lite trött bara. Jag, Dessan och Isabelle var och simma idag. Det blev 2km vi simmade och mycket pratande. Tycker verkligen det är roligt att simma en gång i veckan med antingen en av dem eller båda! Dessutom är man så skönt trött i kroppen efteråt! 
 
Nu blir det att lägga sig i sängen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0