Effektiv dag!

Klockan är nu halv nio och det är fortfarande inte helt mörkt ute, kan man bli gladare? Att man kan bli så mycket gladare bara för att det är ljust längre på dagarna är skumt på ett positivt sätt. Det är dessutom varmt på dagarna och jag satte till och med kängorna i källare idag, så nu får det inte komma mer snö. Jag bestämmer det här och nu att våren har kommit och är här för att stanna.
 
Idag har jag fått så himla mycket gjort. Först i skolan till halv tre (läser zoologi nu) och därefter fixat och donat hemma. Jag har städat överallt, putsat fönsterna, torkat golvet och möblerna på balkongen och satt på dekorlisten som morfar fixade i köket. Jag är helt slut nu, men det känns bra!
 
Innan jag slutar skriva kan jag berätta att jag fortfarande håller nollan i omtentamen! Jag fick VG på tentan i växtfysiologi, hölster högsta betyget man kan få på högskola/universitet! Det känns så jävla gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0