Fix och trix!

Hela gårdagen blev det städa, allt från att tvätta plattorna i fläkten till att torka ballkongen! Kände mig grymt stolt när jag gick och la mig.
 
Just nu håller jag på att göra pajer inför imorn när mamma, pappa, syster, bror och mormor samt morfar kommer hit. Efterrätten gör jag dock imorn innan de kommer, tror jag.
 
Förövrigt så är det kanonväder i Kristianstad, solen lyser och helt blå himmel! Det blev morgonkaffe på ballkongen och ska nog sätta mig där en stund och plugga efter jag fixat klart pajerna.
 
Ikväll ska jag och Joakim äta på steakhouse och sen gå på bio. När vi kom hem efter turkiet hade vi drygt 1000 kr kvar och då bestämde vi att vi gör något kul för dem istället för att räkna ihop vem som betalat vad och dela upp det.
 
Nu åter till pajerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0