Firat min 20årsdag för tredje gången!

Tro det eller ej, men det är sant! Idag firade jag min 20årsdag för tredje gången. Helgen innan jag fyllde 20år kom mamma, pappa, syskon och mormor & morfar. Där har vi en gång. Helgen efter min födelsedag kommer min tjejkompisar i Kristianstad och fira mig. Där har vi två gånger. Sen idag kom Jockes mamma, Robban och hans syster Jenny och fira mig. Tre gånger!

Dagen har varit super. Jenny kom redan igår och vi hade tacokväll och såg film. Jenny och Jocke somnade innan klockan 23, så jag fick se tv själv innan jag själv bestämde mig för att släcka tvn och sova. Imorse vaknade jag först, och ändå var det de två som klaga på att ta var trötta idag.

Sussi och Robban samt hunden Rocky mötte vi sedan upp i stan då vi åt lunch på Duvanders. Räksoppan är gudomlig där och speciellt en regning och kylig dag som denna. Det har verkligen blivit höst på riktigt nu. Efter lite shopping begav vi oss till lägenheten där vi åt cupcakes och drack kaffe! Vill tacka för de fina Ritzenhoff Champusglasen jag fick av dem. Nu är jag uppe i 12 stycken! Wiiie!

Nu är jag "all by my self" då älsklingen åkte med de andra till södra delen av skåne. Men han kommer tillbaka redan på måndagkväll så där får jag ha min egentid med honom! Längtar redan, var längesen det bara var han och jag utan andra planer involverade!

P.s Beställde mina glasögon idag. Om de blev någon av de på bilderna eller någon ny jag hitta i butiken idag får ni veta när jag får dem!
 
Han är min favorit! Saknar honom redan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0