Efter helgens äventyr!

Helgen har varit kanon! I fredags var det filmkväll med Dessan, blev Lady & Lufsen samt några andra filmer! Vi passade även på att lyxa till det, så det blev kinamat till middag.


I lördags kom först Joakim, Robban och Clara. Grabbarna stack på amerikansk fotboll medan jag och Clara stannade kvar i lägenheten och började fixa inför tjejkvällen. På kvällen kom Rebecca, Pauline, Liza och Sandra ( Clara var fortfarande kvar också). Vi åt god mat, cupcakes och drack gott! Vill tacka er alla för de fina presenterna! Vi stack sedan till Bånken och dansade lite innan det blev hemgång.

 

I igår söndag så var det jobb som gällde. Jag och Isabelle hade fått våra våtdräkter och vilken skillnad det blev. Så himla skönt det var att jobba i en våtdräkt jämfört med bara baddräkt. Frös inte en enda gång på de 7,0 timmarna jag var i vattnet. Jag var mycket gladare och tiden gick mycket fortare. Ser redan framemot att jobba på söndag igen!

 

Det var helt enkelt en kanon helg!

 

Tjejerna på middagen!


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Wiiie! Tack för en mysig helg! Och btw såg att du bytt bilder på layouten, supersnyggt och jag fick vara med :-D puss vi ses om någon vecka igen ;-)<3

Svar: Massa tack! <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2012-09-17 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0