Farsdag!

Gårdagen var så himla bra! Så kul jag hade. Det blev lite sent men det var helt klart värt det. Så många trevliga människor som var på festen. Några nya människor, några gamla och några som man inte träffat på ett tag. Kunde inte varit en bättre mix!
 
Nu till dagens ämne, farsdag. Jag antar/hoppas du läser detta pappa!
Enligt mig är du världens bästa pappa. Du finns alltid där för en och du hjälper mig alltid när det är jobbigt och svårt. Så fort jag har problem så kan jag alltid ringa dig och så har du oftast svaret på hur jag ska lösa det, eller i alla fall vart jag ska vända mig.
Jag tror inte att en pappa kan vara bättre än du. Troligtvis säger/visar jag detta för sällan och det är en av anledningarna till att jag skriver detta.
Jag älskar dig pappa!
 
Här är en bild på min fina pappa!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sagt till honom att han ska gå in här och läsa nu ;-)

Svar: Tack! :)
kristinaskristianstad.blogg.se

2012-11-13 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0