Sol & Värme!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Detta beror att jag varit nere i södra Skåne nästan 6 dagar, riktigt långledigt blev det från skolan. Var väldigt skönt och mysigt att träffa alla igen. Valborg var mycket trevligt, dock så kom aldrig elden igång så vi fick aldrig se någon sådan. Men man var inte ledsen för det, när man kom hem var det cheesecake som stod som efterrätt!

Annars var det mycket på G under hela ledigheten. Jag flög åt höger och vänster för att hinna med allt jag personligen ville göra, så som IKEA. Samtidigt som jag skulle träffa såå många som möjligt då jag var nere. Sen så var det superbra väder nästa hela tiden, man blir så glad!

På tal om väder så är vädret inte sämre idag! I K-town ligger det runt 18-19 grader och det var nästan så jag ville sätta på mig mina sandaler idag. Idag var det slut på ledigheten och tillbaka till verkligheten. Jag har städat, tvättat och handlat, samt skola, biblioteket och lite där till.

Men snart kommer Pauline hit och det blir grillning på balkongen. I JUST LOVE LIFE RIGHT NOW!

Mys på valborg!

Valborg firades med Emelie och Martin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0