Problem solved!

Så himla skönt att alla problem som man haft med har löst sig och man fått klara besked på vad som gäller! I sommar ska jag jobba på Statoil en del och på Saltsjöbadenskiosk en del. Oavsett var som händer med Statoil så har jag glasskiosken och pengarna kommer rulla in. Känns skönt att inte behöva oroa sig över att inte kunna betala lägenheten i sommar när jag inte får csn, men nu är allt fixa. Dessutom fick jag semesterersättning från Statoil i fredags för förra sommaren och kommer få en fin lön av badet den 25 juni.

 

Nu när all stress som funnit i ens undermedvetna är löst känner jag motivationen att satsa på kommande tenta den 8 juni. Idag satt jag nästan sju timmar efter föreläsningen och skrev anteckningar och sammanfattning på en tredjedel av kursen som vi har prov på. Alla inlämningar är gjorde och imorgon ska jag plugga en tredjedel till. Jag tänker inte avsluta mitt första är med ett enda underkänt, jag ska klara detta!

 

Glad tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0