På morsdag!

Grattis på morsdag min fina och underbara mamma! Du ska veta att du är den bästa mamman man kan önska sig och att jag älskar dig!

 

Min fina mamma!


Annars har det verkligen varit en helg att minnas! Clara den underbara kom till k-town i fredag och åkte hem nu i morse när jag stack till badet för att jobba. Fredagen började med att Clara glömt bort en inlämningen och jag tvingade henne att göra den innan vi gjorde något annat. Tror hon tackar mig nu i efterhand även om hon tyckte det var tråkigt att starta helgen på det sättet. Senare på eftermiddagen/kvällen kom Palle och det blev mojito, ost och bacon paj samt glass med varma jordgubbar till efterrätt. Några glas rosé senare så begav vi oss till centrum där det var förfest hos en flicka som hette Stina som hade fyllt år. Det var tänkt att det skulle bli utgång men det var så trevligt där så i princip ingen gick ut. När klockan närmade sig två begav jag och Clara mot lägenheten och somna med tvn igång till vi vaknade klockan 09:38 på lördagen.

 

Lördagen startade med en mysig frukost på balkongen och sedan stannade vi på balkongen nästan hela dagen. Sjukt underbar dag och mysigt att prata tills stämbanden var helt hesa. Kvällen tillbringade vi i soffan framför eurovision song contest, där Loreen tog hem seger! LOVLEY, GO SWEDEN!

 

Verkligen en helt otrolig helg, kommer minnas den ett bra tag framåt! Det enda som fattas för en ultimat helg är söndagsmyset efter jobb med Joakim…. Saknar dig så himla mycket!!!!! Längtar till fredag då vi ses igen!

 

Såhär snygga var vi i fredag!



Kommentarer
Postat av: clara den underbara ;-)

Mohahahaha! Jag läser den ändå ibland, men det är ju roligt när man ären av dom du skriver om hihi ;-) love u sis, behövde denna helgen av många anledningar. Och det får fan blir fler nu lite oftare. Du är bäst!<3

Svar: du är bäst! tack själv sötis! <3
kristinaskristianstad.blogg.se

2012-05-27 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0