23 grader!

Sol, värme och fräknar! Så himla underbart det är. Jag har varit väldigt dålig på att skriva den senaste tiden, men har varit mycket i södra skåne och en del i plugget. De thar helt enkelt varit annat som jag prioriterat före. Jag kan dock inte lova att jag kommer vara bättre kommande veckorna, men ska försöka!

Jag lever och mår hyfsat bra, har dragit på mig en himla förkylning. Förkylnignen är betydligt bättre nu än innan, bara lite hosta kvar!

Förövrig har det hänt så mycket den senaste tiden, allt från barnvakt till 20års fester och mycket där till. Jag klagar dock inte på det tighta schemat, men immungförsvaret kanske inte riktigt hänger med...har dragit på mig en himla förkylning. Förkylnignen är betydligt bättre nu än innan, bara lite hosta kvar! Men jag lever och livet leker! Mer kan man väl inte begära!


Häromdagen var jag och Joakim ute vid rapsfälten vid Alfa Laval i Lund!


Fiiiiiin!


Man kan se fräknar i mitt ansikte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0