I Augusti smäller det!!!!

Idag bokade jag och Joakim resa till Turkiet. Bodrum Imperial, heter hotellet och det är fyra stjänorna och all inclusive! En vecka är det som gäller, längtar redan!

Förövrigt så är allt som vanligt! Skolan rullar på och det är inga problem hittills, men tenta nästa vecka så det är väl då man upptäcker att man inte fattar saker och ting. Men håller man tummarna och inte ger upp så brukar allt lösa sig.

Sluta-röka-projektet är i full gång! Just nu är det nikotinplåster som gäller och så testas något som heter E-cigarett. Cigaretter som man laddar upp via ett usb-minne sen så sätter man på smakpratroner! Man suger typ in luft som med elen formar till rök som man sedan kan blåsa ut. Inget nikotin eller så samt att Joakim faktiskt tycker att det hjälper! Snart kanske han lyckas slopa nikotinplåsterna oxå! Det går i rätt rikning.

Idag har jag och Joakim även hunnit att gör en fin budget plan till honom så han kan spara pengar osv nu när han snart börjar jobba! Dessutom har vi tvättat och invigt grillen! Passade på att göra hamburgare vid lunch då jag varit ledig från skolan idag. Jag har även lyckats träffa Dessan och sett Disney, samt pluggat. En effektiv dag!

På lördag kommer Pernilla och Alexander hit, de har aldrig varit här så det är lite spännande!

Men nu ska jag och Joakim ta på oss rullerna och ta en runda innan solen helt hunnit gå ner!




Bodrum Imperial!


Grillning på G!


E-cigaretten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0