Högskoleprovet är på G!

Så är det, just nu i denna sekund så är högskoleprovet igång! Dock är det inte jag som skriver det utan Joakim som får sitta  i tentasalarna på Högskolan Kristianstad. Han har pluggat och verkligen antsträngt sig så det känns verkligen som att det kommer gå bra!

Själv hade jag tenta igår och den gick över förväntan! Det var tenta i fysikalisk kemi, så att det är itne den lättaste kursen direkt! Men det kändes okej så vi får väl hoppas på att det gick vägen. Får resultatet i början på nästa vecka så håll tummarna!

Igår var Palle och Johan här, vi såg let's dance och fick höra massa av Palles danshistorier och inside scoop angående juryn och dansarna! Palle har ju dansat såna latindanser och allt vad det heter, så hon har ju dansat med vissa av dansarna, både med och mot samt blivit bedömd av juryn i let's dance! Mycket trevligt var det och precis lagom jobbigt efter tentan och inför dagen!

Men nu ska jag fixa till lite hemma och sen bege mig till Fjälkinge Sporthall där Joakims lillasyster spelar innebandy. Man känner ju inte direkt för att sitta hemma när man suttit och pluggat de senaste veckorna dag ut
och dag in! Näää, nu vill jag ta vara på tillfället och göra något!

P.s Mamma, Guldis och Bubblas slåss inte längre! Utan de simmar omkring fint tillsammans!


Trött och nöjd tjej efter tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0