Sjukling vill att världen ska tycka synd om henne!

Japp, jag har blivit sjukt! På riktigt, jag lovar! Jag har ont i hela kroppen, 39,5 graders feber och kan inte svälja med halsen. Vad hände? Igår var jag bara lite snuvig, och det är jag typ alltid! Känns inte alls bra... Tur jag inte har någon föreläsning så jag kan ligga och vila mig.

Förövrig är jag bäst som vanligt! Jag klara sista cellbiologitentan och inte nog med det så fick jag VG på den! Även fått tillbaka min sista litteraturuppgift och även den klara jag. Det känns kanonbra. Kanske därför jag blev? All nervositet och press släppte och därför fick viruset/bakterien sin chans att bryta ut ordentligt... Bajs på bakterier och virus!

Vad har mer hänt den senaste tiden? Jo, när jag ändå ska kvida kan jag lika bra säga att jag har jätteont i en visdomstand och har haft det i dryga veckan, måste nog till tandläkaren snart.

Annars så kan jag berätta att Joakims Pappa med sambon Janine och systern Jenny samt extrasystern Michelle kom hit i lördags. Mycket trevligt var det. God mat och fruktsallad blev det. Sen i söndags så jobba jag på badet som vanligt, eller det kommer bli som vanligt om några veckor.

JO! Måste berätta att jag  och Dessan har kommit på en kanongrej. Vi ska ses en gång varje vecka och se Disneyfilmer. Alltid en nyare och en äldre disneyfilm. Visst är det en kul grej? I LOVE IT!

Måste slutligen berätta en jättekul grej:
Igår när jag och Joakim såg på CSI New York så sa kriminalteknikerna att pulvret det hittade bestod av proteinet kollargen och troligtvis användes för att återskapa yttre hudlagret/överhuden. Jag börjar helt plötsligt skratta och Jocke fatta ingenting. Anledningen till att jag skratta är för att tv-serier gör inte riktigt sina efterforskningar helt korrekt alltid. Jag vet att överhuden består av proteinet kreatin och inte kollagen. Kollagen består det tredje lagret hud av! HAHAHA, dock inte alla som fatta det men jag tror de som läst cellbiologi fattar det roliga iaf!

Ny ska jag bekämpa bakterier och virus genom att dricka massa te! Ha det super!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0