Back on track!

Sista tentamen i Cellbiologi gjordes i fredags och gissa om det var skönt! Får tacka min pojke som sa till mig att inte ge upp även om det var jobbigt att förstå allt.  Vi får helt enkelt vänta och se hur det gick! Men minitentan och inlämningarna är alla godkända så kursen är snart fixad. Denna lyckliga fredag fortsattes när Oliver och Emilia kom hit. Var mycket trevligt och ser framemot när någon av er hälsar på igen. Dessutom måste jag passa på att tacka Oliver som kom hit med massa såser från jobb. Använde den ena BBQsåsen idag när vi gjorde hamburgare. Den var AWESOME!

Palle & Co hade tenta i lördags så då tog vi tillfället i akt och firade allt med en förfest hos mig sen stack vi till Depå! Massa trevligt var det och verkligen skoj att vi för en gångs skull hade tenta samma helg så vi kunde fira tillsammans!

För övrigt så har jag börjat jobbat mina första dagar på Tivolibadet här i Kristianstad. Hoppade in i Lördags och jobbade 5,5 timmar och jobbade 7,5 timmar i Söndags. Ska jobba varje söndag nu framöver med en som heter Isabelle och allt fungera jättebra. Vi fick massa beröm av föräldrar som hur vi skötte oss med barnen och det kändes kanon! Kändes dock lite konstigt att sätta på sig en KSLS-tröja (Kristianstads sim-och livräddnings sällskap). Men antar att även Simklubben Hajen tycker får gilla läget!

En tråkig nyhet är att Fantastic Five blev idag Fantastic four, då Jennifer tyvärr kommit på att hon vill läsa annat. Men vi har bestämt att vi ska försöka träffas och sånt ändå. Precis som jag kommer med Lärarna Dessan, Hannah och Carro som nu börjar läsa annat än kemi. Vi ska försöka ha Disneykväll nu i veckan!
Kristina Over And OUT


By the way, i Lördags snöa det i K-town!


Innan utgången i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0