SI Chemical Data...

... ja, det är boken jag kommer att tillbringa mig med den kommande veckan. En formelbok i kemi, för er som inte vet. Tenta på fredag så blir massa plugg den kommande veckan. Men allt löser sig säkert som alltid!

Jag gjorde precis en jättegod potatis, morot och grönsakssoppa för att värma mig i det ruggiga vädret. Precis kommit hem från jobb och då behöver man massa vätska efter att ha varit på badhuset. Soppan är ännu ett bevis på att man kan mer än man tror, i alla fall när det gäller mat! Dock lite synd att Joakim inte kunde smaka den. Han är nämligen i Lund, då han ska på arbetsintervju imorn. Du kan vara lugn älskling, sparade en skål i kylen!

Igår var Sussi (Jockes mamma) och Robban här, det hjälpte oss med belysnignen i köket, så nu är det ljust i köket även efter klockan 17.00! Tusen tack för det!

Nu ska jag sitta och lata mig i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0