Ibland händer det inget, ibland händer allt!

Så är det nog! Ibland händer inget och man sitter bara på gumpen (rumpan för er som inte fattar skånska, typ Palle) ,sen ibland händer allt och man kommer typ inte ihåg när man satt senast. Ska försöka göra en kort sammanfattning över vad som hänt den senaste veckan!

1) Joakim har blivit kallad på arbetsintervju, varit på intervjun och fått jobb... På loppet av en vecka! Sjukt bra! Så han börjar jobba i april på PGA Sweden National, en golfklubb i Bara! Bättre än inget jobb och anställningen är mer än 6 månader så att efter det får han A-kassa!

2) I fredags så skrev jag ju tenta i kemi. Tentan kändes skitbra! Efter jag skrivit svaren på varje fråga så blev jag nästa tårögd. Så fort jag läste en fråga så tänkte jag "fan jag kan inte detta", sen efter ett tag när jag fundera så ändrades det till "jag kan visst detta, så jävla grym jag är!". Aldrig känt såhär under en tenta. Får svar hur det gick på onsdag, så vi får se då!

3) Jag har fått tillbaka alla laborationsrapporter och alla var godkända! Återigen jag och Johanna äger!

4) Nicolina och Bella kom hit igår så vi hade en heldag med varandra. Jag släppte av dem vid tåget påväg till jobb i morse. Det blev tacos, massa snack, ut på stan i det fina vädret och även lite shoppning! Mycket trevligt och jag ser redan framemot nästa gång. Joakim flydde fältet och åkte till Staffanstorp istället!

5) Guldis har fått nya kompisar, två malar som heter Jing och Jang samt en flicka som heter Bubblan! Hon är jättefin! Kommer ladda upp en bild!

6) Mamma! Jag har lyckats göra köttbullar!!!!!!!!!!!!!!!!

7) Det har börjat bli vår, plusgrader och solen är underbar! Så himla mycket gladare och piggare man blir! I Love it!

8) Jag har färgat håret, Ingen stor förändring till vad det var innan, fortfarande blond men det är mer askblond och inte lika guldigt som de var innan. Det behövdes då det var utväxt efter de solblekta från i somras!

9) I fredags fick jag lön från badet, från statoil och CSN! Underbart!!!!!!!

10) Jag och Joakim har tvättat, storstädat och varit allmänt duktiga denna veckan som varit! Sen så håller Jocke på att sluta röka! DUKTIG POJKE!

Nu tror jag det inte hänt mycket mer! Men kommer jag på något mer så lär jag väl skriva det! Det går bra nu, eller vad säger nu?


Här har ni BUBBLAN!!!! Visst är hon fin?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0