Hemma i kalla Sverige!

Nu är jag hemma i Sverige igen, kom hem igår kväll! Kallt är det och jag har ingen julstämning alls, men får hoppas jag har det imorn. Är inte speciellt konstigt att jag inte känner julen, då det var över 25 grader och inte ett moln på Gran Canaria. Det var riktigt härligt att komma bort från allt och bara ligga i solen och ha det trevligt.
 
Det roligaste var nog att lära känna alla ännu bättre. Även om man träffat Joakims mamma, syster, Robban och alla extra systrar med respektive flera gånger innan, så lärde man känna dem på ett helt annat plan under resan. Alla är verkligen supertrevliga och jag ser framemot att träffa dem alla igen den 26 dec på middag hos Jockes mamma och Robban!
 
Nu tänker jag ta igen alla avsnitt av julkalenderna jag missat, drygt 2 timmar, men här får ni lite bilder från resan!
 
   
Massa småfiskar (Therese och Fredrik står där uppe på bron)

Hotellet (uppe på bergsslutningen)

Min fina älskling!

Therese, Gabriell och Madde
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0