Two days to takeoff!

Idag är det två dagar till jag och joakim åker till turkiet i en vecka! Ska bli så himla kul och skönt att komma bort från konstiga-sverige-vädret och ha 35-45 grader. Var nog två år sen jag var på solsemester senast och jag längtar efter att få hoppa i plurret och snorkla och sola och ja, allt!
 
Jag jobbade min sista dag på jobb i går. Nu har jag semester till skolan börjar 3 sep. Längtart faktiskt till Kristianstad, det känns faktiskt som jag hör hemma där för tillfället. Det är mitt ställe, mitt egna (njaa, kanske inte) ställe. Men jag antar att det är så att man längtar till det stället man inte är på. När jag är i kristianstad längtar jag till Lomma och när jag är i Lomma längtar jag till Kristianstad. Men det är något med att vara i Lomma nu när alla ens grejer utom datorn och kläderna är i Kristianstad. Det känns som något saknas liksom!
 
Idag ska jag iaf fira min ledighet med att träffa min kära vän Martina! Blir fika i lund, så nu måste jag sluta så jag hinner bussen!
 
Bjuder på en bild från sommaren där jag och Daniel åkte på en sån luftgrej bakom båten. Kan ni se våra ben?
 
Var även tvungen att ge er en bild på kantarellerna jag och pappa plockade förra veckan! MUMS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0