Tillbaka på svensk mark!

Nu är jag och Joakim hemma från Bodrum, Turkiet! Vi har haft en supersemester och varit med om alla från fiskar, sol och bad till guldcenter, shopping och kultur.
 
Hotellet var kanon, god mat och bra område med pool, strand och annat. Tyvärr blev Joakim sjuk två dagar innan vi skulle åka så han fick mest ligga i skuggan. Själv lyckades jag hålla mig någorlunda ifrån förkyldningen och har kommit undan med endast lite snuva.
 
Påvägen hem så shoppade vi lite på taxfree på flygplatsen och min favorit Licor 43, som kostar 380 kr/litern på systemet i Sverige, kostade ynka 140 kr/litern. Semestern kunde inte avslutats bättre än så! Nu bjuder jag på lite bilder från resan:
 
 
   
Poolen!
 
 
  
Snorkling!
 
  
Min favorit!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0