Var tog solen vägen?

Det är precis som vädret inte vill ge mig någon sol.... Varenda morgon vaknar jag och det är sol, under rasten på föreläsningen är det sol. MEN när föreläsningen är slut och jag ser framemot att komma ut i det fina vädret så regnar det! Inte alls kul, vill ha sol och sommar nu!!!!

Bortsett från att jag inte får sol mår jag bra. Lite ensamt är det, men ändå bra! Har insett att det är sjuuuuukt tråkigt att göra mat när man bara gör mat till sig själv och samt gör maten själv. Det är verkligen långttråkigt hemma... Joakim, du får komma hem! SAKNAR DIG, är helt tomt utan dig här!

Känns verkligen som att jag inte göra något om dagarna utan bara sitter, men egentligen så har jag gjort ganska mycket. Bara det att jag gör sakerna på kvällarna och jag slutar kl: 12 så ändå är det mycket dötid. Tur att Joakim kommer hem på onsdagkväll och är hemma till söndag, även jag är ledig tors och fre på söndag. Så vi får faktiskt göra något kul de dagarna!

I vilket fall har jag faktiskt köpt kort på Actic så på min dötid får jag väl i framtiden träna istället. Palle och jag ska iaf försöka på och träna minst två ggr i veckan. Tränade igår och de var verkligen skönt att röra på sig igen! Ska även bli kul att komma tillbaka till badet på söndag! Trivs verkligen där. Isabell som jag jobbar med är hur underbar som helst och vi kan verkligen prata om massor. Saknar ändå simningen, så kul att ändå kunna engagera sig inom den på något sätt, och chefen är jättenöjd med mitt jobb osv.

Men snart ska jag till Palle, vi ska göra middag och se let's dance! Alltid trevligt att umgås med henne! När man tänker efter så hade jag tur att just hon var en av dem som skulle med till intervju i radio när skolan börja, att det blev hon, jag och Anna som var de tre som radion intervjuade angående skolstarten på Högskolan, om jag inte minns fel ska vi snart på återseende dit och berätta hur första året på skolan varit!

Nu ska jag packa lite grejer och hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0