I want colour!

Jag vill färger överallt, inget tråkigt grått och brunt längre utan FÄRG! Blommor, grönt & blå himmel! 8 veckor till sommarlov tror jag! Må vädret och allt framtill dess vara bra. Är så himla trött på regn, blåst osv. idag snöa det i typ 1 min i Kristianstad. Det var sista snön, jag förbjuder mer snö!!!!!!!!

Ikväll är det träning som gäller och framtill dess ska jag hinna putsa fönsterna. Inte speciellt tight schema, men skönt att sitta ibland! Får passa på att putsa fönsterna nu när det inte går något bra på tv!

Förövrig så kommer Joakim hem imorn!!!!!!!!! Wiiiiiie, så glad jag blir av att tänka på det! I helgen ska vi till glassbåten i Åhus som har öppnat! Får ju passa på nu när man bor ganska nära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0