Awesome!

Idag fick jag tillbaka tentan, and guess what?! VÄL GODKÄND! Så jävla stolt jag är, jag var påväg att ge upp pluggandet innan tentan för att jag inte trodde jag fatta något. Men jag fixa det! Man kan mer än vad man tror! Sjukt svår tenta och jag satte VG, känns så jävla bra! Bara en tenta kvar innan sommarlov och jag har inga inlämningar efter mig som inte blivit godkända!

Annars så är det helt underbart bra med mig! Förutom att jag saknar Joakim, han har ju börjat jobba och då är jag ju själv under veckorna! Känns helt konstigt, van vid att han alltid är här när jag kommer hem osv. ÄLSKAR DIG och längtar tills torsdag då vi ses igen! Åker nämligen hem torsdag istället för fredag, hjälper Palle flytta på onsdag istället! Ser verkligen framemot påskhelgen! Familj, vänner och allt!

Men nu måste jag hämta tvätten, HSB (hyresföreningen) har tvättid efter mig, så det är inte idag man bill glömma bort den!

P.s Lillebror, ska göra påskmuffins till dig och familjen imorn som jag har med mig på torsdag! Din syster glömmer inte bort de hon lovat!!!


Nöjd tjej som fått VG på tentan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Superbra jobbat :) ser fram emot muffinsen

Kram

2012-04-03 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0