Nu saknas bara snön!

Det är verkligen så... När det är minusgrader ute så vägrar det snöa men när det är plusgrader ska det regna hela dagarna. Hellre snö än slask eller vad säger ni? Jag kan i alla fall berätta att trots stormen så blåste inte balkongen bort!

Jag måste bara berätta att jag hitta den där kaosmönstrade tapeten som skulle göra hallen till det lilla extra! Gissa vad, den är uppstatt i hallen nu och den är så himla fin! Lite tjaffs och pill samt x antal timmar tog det, men helt klart värt det! Så nu är hallen helt klar och alltså lägenheten. För er som inte visste så har jag och Joakim även satt upp en hellkroppsspegel där och hatthylla, samt fler krokar och med hjälp av pappa sågat till ett skoställ i rätt längd. Känns kanon bra och jag kunde inte vara mer nöjd med hur den ser ut.

Något annat mysigt att berätta så i juletider är att jag och älsklingen gjorde lussebullar igår, underbart goda blev dem och STORA. Även årets julkalender är trevlig, ser den varje dag. Saknas bara lite julmusik, eller vänta! Det lyssna vi på när vi baka! Som sagt bara snön som fattas så har vi pricken över i:et. Sen tomten, jag önskar mig en liten pomeranian valp i julklapp! Jag lovar jag har varit en snäll flicka!

Annars har det inte hänt så mycket, varit mycket tenta-plugg senaste tiden. Men nu sitter jag här med min pojke i soffan, med totten mitt på huvudet, äter lussebullar och dricker julkaffe. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det!



Den underbara tapeten!



Operation tapetsera hallen!


Spegeln och hatthyllan, samt skostället!


Lussebaka!


Glömde berätta att älskling klippt sig!


Det är en sånhär sötnos jag skulle vilja ha i julklapp! Vem hade sagt nej?!


Visst är vi söta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0