All by myself....

Igår åkte Joakim med familj till Gran Canaria. Så nu är jag helt ensam och har absolut inte någon.... eller njaaaaaa, inte riktigt sant! Om dryga timmen kommer Palle hit och vi ska göra kyckling i currysås och snacka lite. Har inte träffats på evigheter känns det som, har varit så himla mkt i skolan för oss båda två. Senare ikväll ska vi till Henke som igår fyllde 20, så ser framemot en trevlig kväll!

Förövrigt så gjorde jag precis klart min litteraturuppgift och laborationsrapporten jag snackat om gjordes klar i torsdags! Så nu tar min hjärna lite lov, men ytterst lite då det är föreläsningar 08.30 - 16.30 mån-ons och sista föreläsningen är på torsdag till klockan 12. Sen på torsdag beger jag mig till Lomma för att äta mamma och pappas hemlagade mat och sitta på röven i soffan och inte lyfta en fena! Ska även störa mig med lillebror och vara allmänt jobbig! Fast lite kommer jag nog hjälpa till, annars får jag inga julklappar av tomten. Så oroa er inte mamma och pappa.

Men nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig lite innan Pauline kommer. Ha det bra sålänge!


Hanna och Dessan i full gång under laborationen, vi ser ut som proffs!


Saknar dig redan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0