Back in the pool!

Idag ska jag Isabelle och Dessan köra vårt första simpass sen i våras! Ser framemot det, men har en känsla av att de kommer bli riktigt j*vla jobbigt. Vi får se om jag överlever...
 
Det var ett tag sen jag skrev sista och de är av den enkla anledningen att det har varit mycket att göra så datorn har varit mindre viktig. Här har ni en kort sammanfattning av de senaste dagarna:
 
- I torsdags fyllde jag år och väcktes av Johan och fick frukost på sängen. Därefter gick jag i skolan till runt fyra och sedan på kvällen åt jag och Johan ute. Jag fick välja var vi skulle äta och jag var så himla sugen på kebab av någon konstig anledningen. Varför göra allt så komplicerat?
 
- På fredagen var jag ledig och när Johan hade jobbat klart så tog vi oss till min familj i Lomma och för att fira mig.
- Även lördagen tillbringades i Lomma då vi sov över där och lördagen bjöd på en cykel Lomma runt, då Johan aldrig varit där innan. Blev även ett stopp på Lomma glassfabrik innan vi åkte mot Kristianstad igen. På kvällen blev det en runta på Oleary's med trevliga människor.
 
- Söndagen bjöd på jobb och som vanligt Disney-klubben med Dessan!
 
Det var helt enkelt en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0