Sommarjobb!

Sommaren börjar närma sig med stormsteg, så idag blev det sommarjobbssökande på allvar. Sen klockan nio i morse har jag ringt runt, skickar mejl, ansökt till jag vet inte hur många företag som helst. Jag fick en del positiv respons och en del negativ respons. Nu får vi hoppas att någon nappar. Har ni några tips så får ni gärna hör av er!
 
Jag hoppas verkligen att jag får jobb någonstans i sommar, oavsett om det är bensinstation eller ett laboratorium! I veckan ska jag gå runt till några ställe i Kristianstad som jag kollar in, annars känns det inte som jag kan göra så mycket just nu. Vi får hoppas det blir bra. Allt brukar lösa sig!
 
Förövrig ska jag nog hoppa ur min onepiece om en stund för att sticka i väg och träna.
 
Dagens frisyr: en stor fin totte mitt på huvudet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0